01.04.13

Фестиваль проектів

Запрошуємо вчителів інформатики на Фестиваль проектів, що відбудеться 5 квітня 2013 року в 13:20 на базі ЕБЛ .
Фестиваль проектів є новою формою звіту учнів по вивченню профільніх спецкурсів з інформатики.На фестивалі будуть представлені роботи учнів 11-х, 10-х та 8-х класів з різніх спецкурсів: 
- Розділ курсу інформатики «Обєктно-орієнтоване програмування»
  - Сорока Анастасія, «Комунальний калькулятор»; 
  - Смьордова Інна, «Кредитний калькулятор».

- «Інформаційний працівник», 11-ті класи: 
 - Венгеренко Валерія, розробка макету книги Дженні Даунхем «Поки я жива»; 
 - Сорока Анастасія, розробка відео-кліпу «Документальний фільм 11 клас»; 
 - Зозуля Марія розробка інтерактівної книги «Сонячна система».  

- «Основи комп'ютерної графіки», 10 класи: 
 - Кулініч Яків, використання програми Adobe PhotoShop для створення колажів; 
 - Діденко Вікторія, створення малюнків за допомогою графічного планшету (дігітайзера). 

- «Створення мультимедійних презентацій засобами  MS PowerPoint», 8 класи: 
 - Шабаршова Христина, створення інтерактівної презентації «Пристрої комп'ютера». 

Фестиваль підготувалі вчителі інформатики ЕБЛ Легка Ю.М. та Дятлова О.А.

1 коментар:

  1. “Я надзвичайно задоволений послугою позики пана Лі, і ваші пропозиції допомогли мені отримати дуже вигідну угоду на житло. Я був би радий рекомендувати ваші послуги своїм друзям, які шукають позику ».
    Не шукайте нікуди більше, якщо ви шукаєте позику. Містер Лі найкращий. Я настійно рекомендую його послуги. Найкраще, що я коли-небудь мав задоволення працювати з його низькою ставкою позики. ”Це містер Лі Контакт, якщо хтось тут шукає позику. Whatsapp: + 1-989-394-3740. & Електронна адреса: 247officedept@gmail.com

    ВідповістиВидалити